Zaawansowane wyszukiwanie w katalogu
Wydawca: 23 |




Średnia ocena: 6.76 / 10
Ocena BGG: 6.87 (6965 ocen)
Liczba graczy: 2-10
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 45 min.
6. bierze!
Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę...




Średnia ocena: 7.04 / 10
Ocena BGG: 7.08
Liczba graczy: 1-4
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 45 min.
7 dni Westerplatte
Kooperacyjna gra wojenna 7 dni Westerplatte przenosi nas do pierwszych dni II Wojny Światowej. Od 1 do 4 graczy wspólnie odpiera ataki wojsk niemieckich po to aby przetrwać 7 dni. Do niewątpliwych zalet gry należy oprawa graficzna oraz system kafelkowy, które za...




Średnia ocena: 6.55 / 10
Ocena BGG: 6.27 (762 ocen)
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 10 min.
7 smoków
Pojawiły się dziesiątki tysięcy lat temu. Potężne, dysponujące magicznymi mocami atakowały swoich przeciwników olbrzymimi pazurami i często używały ostrych jak brzytwy zębów. Jednak co ważniejsze, doskonale potrafiły oceniać wszystkie zagrożenia. Zawsze znajdowały...




Średnia ocena: 7.08 / 10
Ocena BGG: 7.05
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 60 min.
Alhambra
Najlepsi budowniczy z całej Europy i półwyspu arabskiego chcą zademonstrować swoje niemałe umiejętności. Zatrudnij najodpowiedniejsze drużyny budowniczych i upewnij się, że zawsze będziesz w posiadaniu odpowiedniej ilości właściwej waluty. Nie ma znaczenia, czy robotnicy są...




Średnia ocena: 5.25 / 10
Ocena BGG: 5.25 (10 ocen)
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 15 min.
Chrum, Chrum!
W Chrum, chrum liczy się refleks. Jak najszybsze przykrycie stosu zagranych kart i naśladowanie zwierzęcia z karty pozwala na zabranie wszystkich kart ze stołu. Gdy tylko pojawią się dwa takie same zwierzaki, rozpoczyna się wyścig, kto pierwszy przykryje dłonią stos i wyda dźwięk...




Średnia ocena: 7.16 / 10
Ocena BGG: 6.83
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 120 min.
Craftsmen
Zdobądź chwałę i zaszczytny tytuł Zarządcy Zarządców! Dawno, dawno temu w pewnym królestwie, było małe miasteczko - tak małe, że królewscy kartografowie nawet nie zawracali sobie głowy, by umieścić je na jakiejkolwiek mapie. Burmistrz owego miasta...




Średnia ocena: 6.60 / 10
Ocena BGG: 6.24 (1211 ocen)
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie
Czarne historie to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo… mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Zestaw tworzący...




Średnia ocena: 6.22 / 10
Ocena BGG: 6.22
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie - Boże Narodzenie
Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają. Zanim rodzina zacznie skakać sobie do gardeł, zdecydowanie lepiej jest...




Średnia ocena: 6.38 / 10
Ocena BGG: 6.76
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie - Głupia Śmierć
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę. Opisane wydarzenia brzmią...




Średnia ocena: 6.67 / 10
Ocena BGG: 6.33
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie - Śmiertelne wakacje
W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to ryzyko! Rozwiąż zagadki, rekonstruując...




Średnia ocena: 3.83 / 10
Ocena BGG: 5.66
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie - Tajemnice zaświatów
Czarne historie – Tajemnice zaświatów to zestaw 50 nowych tajemniczych zagadek, do których dołączyli mistyczni i fantastyczni bohaterowie. Specyfika tego wydania polega na tym, że na wszystkie opisane na kartach opowieści oddziałują zjawiska nadprzyrodzone. Czarownice, magowie, duchy i...




Średnia ocena: 6.18 / 10
Ocena BGG: 6.37
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie 2
Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Czarne historie 2 – jeszcze więcej zabawy gwarantującej, że dostaniecie gęsiej skórki! Rozwiązujcie zagadki! Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po...




Średnia ocena: 5.69 / 10
Ocena BGG: 6.39
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie 3
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychczas. Rozwiąż zagadki!...




Średnia ocena: 6.20 / 10
Ocena BGG: 6.39
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie 4
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozwiązując zagadki, które stawiają przed...




Średnia ocena: 6.88 / 10
Ocena BGG: 6.76
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie 5
Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zagadek kryminalnych. Ponownie trzeba odkryć...




Średnia ocena: 6.75 / 10
Ocena BGG: 6.75
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne historie 6
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi? Jak niewinny spacer po lesie mógł doprowadzić kobietę do zguby? Czemu ratownik medyczny zamienił się w oprawcę ofiary wypadku? Po raz kolejny poznacie śmiertelne związki, makabryczne zdarzenia i mroczne intrygi....




Średnia ocena: 6.80 / 10
Ocena BGG: 6.80
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 17 lat
Czas gry: ok 20 min.
Czarne Historie: Seks i zbrodnia
42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, dziewięć małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Czarne historie - Seks i zbrodnia to 50 kruczoczarnych zagadek traktujących o największej z namiętności tego świata! Ponownie, krok po kroku,...




Średnia ocena: 6.94 / 10
Ocena BGG: 7.08
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 120 min.
Enclave: Zakon Krańca Świata
Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało wielkie wpływy oraz mnóstwo wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł. Właściwie stało się wszystko, co tylko ludzie zdołali...




Średnia ocena: 6.62 / 10
Ocena BGG: 6.43 (1145 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 30 min.
Ewolucja: Pochodzenie gatunków
Naszą planetę zamieszkują rozmaite formy życia. Teoria ewolucji wyjaśnia, jakie różnice powstawały pomiędzy gatunkami w trakcie ich walki o przetrwanie. Zwierzęta od zawsze poddawane były wpływom środowiska, w którym żyły. Wszystkie musiały zmagać się ze znajdowaniem...

Średnia ocena: N/A
Ocena BGG: N/A
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 60 min.
Ewolucja: Pochodzenie Gatunków - Rozszerzenie
Zwierzęta zawsze były zależne od środowiska, w którym żyły - musiały bronić się przed drapieżnikami, a jednocześnie same zmuszone były zdobywać pokarm i walczyć o przetrwanie. Niektórym pomagała w tym umiejętność latania i wyjątkowa odporność, a innym zdolność migracji....




Średnia ocena: 7.10 / 10
Ocena BGG: 7.09 (24349 ocen)
Liczba graczy: 3-5
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok 45 min.
Fasolki
Każdy z graczy handluje fasolkami, które wyhodował na swoich polach uprawnych, chcąc je sprzedać po jak najbardziej korzystnych cenach. Im więcej fasolek jednego gatunku będzie miał na swoim polu, tym więcej złotych monet za nie otrzyma. Niestety, niejednokrotnie gracz jest zmuszony...




Średnia ocena: 6.80 / 10
Ocena BGG: 7.05 (936 ocen)
Liczba graczy: 3-7
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 60 min.
Fasolki: Nowe gatunki fasolek
Nowe gatunki fasolek zostały zawarte w polskim wydaniu Fasolki: rozszerzenie




Średnia ocena: 7.21 / 10
Ocena BGG: 6.59 (96 ocen)
Liczba graczy: 2-7
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 60 min.
Fasolki: rozszerzenie
Fasolki: Rozszerzenie to zupełnie nowy członek rodziny gier opowiadających o hodowaniu i sprzedaży fasoli. Polskie rozszerzenie powstało z połączenia dodatku Erweiterungs-Set 1, Ladybohn – samodzielnej gry o Fasolkach oraz dodatkowych kart...




Średnia ocena: 6.32 / 10
Ocena BGG: 5.85
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 10 min.
Halli Galli
Wielka sałatka owocowa z bananami, truskawkami, limonkami i śliwkami! Każdy gracz kolejno odwraca kartę zmieniając skład sałatki. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego rodzaju, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie...




Średnia ocena: 7.68 / 10
Ocena BGG: 7.68 (14 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 90 min.

Średnia ocena: N/A
Ocena BGG: N/A
Liczba graczy: 1-2
K-Dron - Łamacz głów
Jeśli lubisz łamigłówki logiczne i aby dać upust frustracji obgryzasz paznokcie z przemyślenia i uderzasz się w czoło z bojowym okrzykiem „Eureka”, to przyda Ci się K-Dron. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek, które...




Średnia ocena: 7.14 / 10
Ocena BGG: 7.14 (5063 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 45 min.




Średnia ocena: 6.96 / 10
Ocena BGG: 6.99 (9826 ocen)
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 30 min.
Kameleon
Polskie wydanie gry Coloretto Podobnie jak kameleon, gracz może zmienić swój kolor wiele razy podczas gry. Jednak gracze, którzy zmieniają kolory zbyt często nie postępują zbyt rozsądnie i postępując tak, mogą nawet zarobić minusowe punkty. Oznacza to, że gracz musi czekać na...




Średnia ocena: 6.67 / 10
Ocena BGG: 6.85
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 20 min.
Karaluszek kłamczuszek - edycja królewska
Karaluszek kłamczuszek (edycja królewska) to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Nietoperz, mucha, karaluch,...




Średnia ocena: 6.43 / 10
Ocena BGG: 6.32 (2006 ocen)
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 20 min.
Karaluszek kłamczuszek / Blefuj!
Szalona gra imprezowa, w której Twoim zadaniem jest oszukanie innych graczy. W trakcie rozgrywki gracze przekazują między sobą zakryte karty - informując jednocześnie co znajduje się na danej karcie - np. Żaba. Nie muszą jednak mówić prawdy, a osoba, która otrzymała kartę może...




Średnia ocena: 7.07 / 10
Ocena BGG: 6.39 (86 ocen)
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 9 lat
Czas gry: ok 20 min.
Kod Faraona
Witaj w świecie tajemnic egipskich dynastii. Wielu próbowało już odkryć sekrety i zdobyć legendarne skarby faraonów. Do dziś jednak nikomu nie udało się tego dokonać. Setki lat temu mądrzy faraonowie zapieczętowali swoje kosztowności tajnymi liczbami, zwanymi kodem faraona. Aby...




Średnia ocena: 6.71 / 10
Ocena BGG: 6.42
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 60 min.
Księstwo
Gracze w ciągu trzech lat rozwijają swoje księstwa. W trakcie gry muszą odpowiedzieć sobie na pytania: Kiedy jest najlepszy czas na rozbudowywanie centrum miasta? Kiedy najlepiej zbierać zboże i jak bardzo potrzebna jest obrona własnego księstwa? Tylko ten, kto właściwie kontroluje...




Średnia ocena: 6.52 / 10
Ocena BGG: 5.90 (101 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok 20 min.
Kto kogo? czyli łańcuch pokarmowy
W lesie liście delikatnie powiewają na wietrze i pięknie świeci słońce. Wszystko wydaje się takie spokojne. Nagle zza krzaków wyskakuje zając - znalazł krzew pysznych borówek. Nie spodziewał się, że cały czas był obserwowany przez lisa i w jednej chwili stał się jego ofiarą. Z...




Średnia ocena: 6.79 / 10
Ocena BGG: 6.79 (450 ocen)
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 30 min.




Średnia ocena: 7.17 / 10
Ocena BGG: 7.43
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 75 min.
Linie Lotnicze Europa
Rozpoczęła się era lotnictwa pasażerskiego. Odważni przesiębiorcy zakładają pierwsze linie lotnicze i rywalizują o zdobycie kilku dostępnych licencji na użytkowanie europejskiej przestrzeni powietrznej. Szybko rozwijający się rynek i perspektywa wysokich zysków przyciągają...




Średnia ocena: 6.18 / 10
Ocena BGG: 6.03 (47 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 20 min.
Małe Foto Safari
Uczestnicy przenoszą się na safari. Starają się zrobić jak najlepsze zdjęcia zwierzętom w ich naturalnym środowisku. Zadanie jest tym trudniejsze, im więcej zwierząt ma znaleźć się na fotografiach. Każdy gracz na początku musi zrobić 4 zdjęcia z 3 zwierzętami, następnie 3...




Średnia ocena: 6.21 / 10
Ocena BGG: 6.51
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 30 min.
Mamma Mia
W tej smakowitej grze karcianej gracze wcielają się w piekarzy przygotowujących pizze. Gracze przyjmują od swoich kelnerów zamówienia i otrzymują z puli składniki, które łączą ze sobą, a następnie wkładają do pieca i pieką. Kiedy wszystkie składniki zostaną wykorzystane...




Średnia ocena: 6.27 / 10
Ocena BGG: 6.37
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 45 min.
Metro
Paryż, rok 1900. Paryska Wystawa Światowa roznosi się echem przez całe miasto. Jednak, pośród hulanek zaczynają pojawiać się dziwne rusztowania, a ulice są rozkopywane, zamieniają się w głębokie i długie tunele… Budowa Paryskiego Metra rusza...




Średnia ocena: 6.22 / 10
Ocena BGG: 6.44 (165 ocen)
Liczba graczy: 1-6
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 20 min.
Mniam mniam
Mała myszka nie może się doczekać, aż skubnie kawałeczek przepysznego serka. Nie podejrzewa, że w oddali czai się wygłodniały kocur... Te muszki wyglądają tak smakowicie... Twoja żaba może złapać je wszystkie. Uważaj jednak - cwany jeż pewnie się już tego spodziewa! Mniam,...




Średnia ocena: 6.13 / 10
Ocena BGG: 6.75
Liczba graczy: 3-5
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok 20 min.
Mól szachrajek
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeby się jej pozbyć. Najbardziej...




Średnia ocena: 5.95 / 10
Ocena BGG: 6.22 (89 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 30 min.
Na Radarze
Wieża: - Lot 19, zezwalam lądować. Wiatr przyziemny 100, 4 węzły. Pilot: - Mamy zgodę na lądowanie. Dziękuję. Wieża: - Lot 19, zgłoś pas w zasięgu wzroku. Pilot: - Zgłaszam pas w zasięgu wzroku. Wieża: - Dziękuję! Powodzenia! Pilot: - Dziękuję. W wieży kontroli...




Średnia ocena: 4.55 / 10
Ocena BGG: 6.11 (29 ocen)
Liczba graczy: 1
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 10 min.
Old Town Solo
Z dawnego miasta, rodem z dzikiego zachodu, pozostały już tylko ruiny. W czasach świetności istniały w nim takie budynki jak hotel, kuźnia czy saloon. Plan miasta zgodny był z typowym amerykańskim układem ulic, torów kolejowych i innych elementów przestrzeni, np. prerii bizonów...




Średnia ocena: 6.08 / 10
Ocena BGG: 6.05 (424 ocen)
Liczba graczy: 2-8
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 10 min.
Packa na Muchy
Packa na muchy to szybka i bardzo zakręcona gra dla 2-8 graczy w wieku od 6 lat. Gra ma niezmiernie proste zasady. Wystarczy dosłownie kilka sekund, aby je zrozumieć i trzy zdania, żeby je wyjaśnić:Gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, odkrywają karty....




Średnia ocena: 5.71 / 10
Ocena BGG: 5.71 (7 ocen)
Liczba graczy: 3-8
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 30 min.
Pamiętne Historie
Memorable Stories is a laughter-causing, imagination-developing card game in which adults can give free rein to their storytelling skills and with (or without) the help of their children create strange and unusual stories. The aim of the game is to come up with the most...

Średnia ocena: N/A
Ocena BGG: N/A
Liczba graczy: 3-8
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 30 min.
Pamiętne historie
Grę autorstwa Piotra Siłki gracze rozpoczynają układając krótkiehistorie z użyciem słów przedstawionych na kartach. Nie byłoby w tym nic trudnego, gdyby nie fakt, że punkty zdobywa się za odgadnięcie słów z kart przeciwników, a traci za każdą nieodgadniętą kartę z naszej...




Średnia ocena: 6.30 / 10
Ocena BGG: 6.33
Liczba graczy: 3-5
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 30 min.
Piraci
Obok portu rozpętało się piekło. Wielu piratów rzucało zazdrosne spojrzenia na wielki statek handlowy pełny wszelkich bogactw. I knuło plan jak zdobyć lukratywny łup. Cała ta hałastra zebrała się szybko i zdecydowała, czyje statki zostaną "uwolnione" od ich skarbów i...




Średnia ocena: 6.66 / 10
Ocena BGG: 6.31 (16 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 40 min.
Podziemne Królestwa
Dla wszystkich wielbicieli poszukiwania skarbów w... kopalniach prezentujemy nowoś – Podziemne królestwa, w której każdy kontroluje jedną z ras walczących o skarby ukryte głęboko pod ziemią. Gracze rywalizują o zajęcie najbogatszych kopalni, pamiętając, że jedynie te w pełni...




Średnia ocena: 6.81 / 10
Ocena BGG: 6.85
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 45 min.
Qwirkle
Lekka gra logiczna, ćwicząca wyobraźnię i spostrzegawczość Założenia Qwirkle są tak proste jak dopasowywanie kolorów i kształtów, ale ta gra wymaga także taktyki i strategicznego planowania. Gromadź punkty budując z drewnianych płytek wiersze i kolumny z...




Średnia ocena: 5.12 / 10
Ocena BGG: 5.24
Liczba graczy: 2-3
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 15 min.
Raverun
Za rządów Waldorfa Spokojnego kraina Raverunu była bogata i urodzajna. Niestety, życie tego sprawiedliwego i potężnego króla dobiegło końca, a władzę nad Raverunem przejęli jego synowie - żądni krwi i władzy absolutnej. Każdy z nich obrał na swoją siedzibę jedno z warownych...




Średnia ocena: 6.45 / 10
Ocena BGG: 6.40
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 45 min.
Rekiny biznesu
Pieniądze szczęścia nie dają. Ale mogą pomóc obronić się przed zawiścią i korupcją. Uczestnicząc w zażartych aukcjach, gracze zdobywają najlepsze fabryki i najcenniejsze symbole statusu dla swojego imperium. Dlatego też czasem może opłacić się sięgnąć głębiej do...




Średnia ocena: 6.74 / 10
Ocena BGG: 6.82
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 45 min.
Rekiny biznesu - Szare eminencje
Brudne interesy wkraczają w światRekinów biznesu. Rozszerzenie Szare eminencje wprowadza do gry 60 nowych kart, których właściciele zostaną ustaleni w zażartych aukcjach. Teraz możecie wylicytować dla siebie jeszcze więcej fabryk i...




Średnia ocena: 7.30 / 10
Ocena BGG: 7.37 (14487 ocen)
Liczba graczy: 2
Wiek: od 9 lat
Czas gry: ok 20 min.
Rój
Rój jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z...




Średnia ocena: 7.71 / 10
Ocena BGG: 7.56
Liczba graczy: 2
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 20 min.
Rój: Biedronka
Płytki biedronek mogą być dodawane do standardowego zestawu Roju. Podczas rozgrywki są one wprowadzane do gry w taki sam sposób jak pozostałe owady. Podczas ruchu, biedronka porusza się dokładnie o trzy pola: dwa na górze roju oraz jedno w dół (musi zejść z roju w ostatnim etapie...




Średnia ocena: 6.74 / 10
Ocena BGG: 6.68 (11207 ocen)
Liczba graczy: 3-10
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 30 min.
Sabotażysta
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich...




Średnia ocena: 7.45 / 10
Ocena BGG: 7.11 (1871 ocen)
Liczba graczy: 2-12
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 45 min.
Sabotażysta: rozszerzenie
W tym rozszerzeniu, na graczy czekają 3 nowe role krasnoludów: szef, spekulant oraz geolog, nowe karty akcji i nowe karty tuneli. W grze nadal występują normalni kopacze, jednak są oni teraz podzieleni na dwie rywalizujące drużyny: zieloną oraz niebieską. Sabotażysta...




Średnia ocena: 6.35 / 10
Ocena BGG: 6.25 (1154 ocen)
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 15 min.
Sałatka z Karaluchami
W tej grze pomidor czasami okazuje się papryką, sałatą, kalafiorem, a niekiedy... pozostaje pomidorem. Nie wolno wrzucać do sałatki dwa razy pod rząd tego samego składnika. Niewłaściwe słowo, chwila zawahania czy zająknięcie i trzeba będzie po wszystkich posprzątać.Gracze...




Średnia ocena: 5.57 / 10
Ocena BGG: 5.65
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 4 lat
Czas gry: ok 15 min.
Serpentina
Kolorowe węże zostały pomieszane. Czy jest ktoś, kto zdoła poukładać je kolorami? Czerwony obok czerwonego, niebieski obok niebieskiego, żółty obok żółtego - to nie jest trudne! Gracze próbują tworzyć węże, tak długie, jak to tylko możliwe. Wąż zawsze składa się z...




Średnia ocena: 6.63 / 10
Ocena BGG: 6.49 (7023 ocen)
Liczba graczy: 1-20
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 30 min.
Set - rodzinna gra karciana
Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SET-ów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor(czerwony, fioletowy, zielony),...




Średnia ocena: 6.86 / 10
Ocena BGG: 6.11 (78 ocen)
Liczba graczy: 3-5
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 20 min.
Shinobi
W grze Shinobi gracze wcielają się w role tajnych agentów najpotężniejszych klanów feudalnej Japonii. Wszystkie klany walczą o dominację w kraju, chcąc zjednoczyć Japonię pod swoim sztandarem. Nawet najliczniejsze i najlepiej uzbrojone armie mogą stać się...




Średnia ocena: 6.78 / 10
Ocena BGG: 6.78 (9 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 4 lat
Czas gry: ok 20 min.
Smoczy skarb
W dalekiej krainie znajduje się mroczna jama. Legenda głosi, że na samym jej końcu jest ukryty skarb, którego strzeże przerażający, ziejący ogniem smok. Dzielne skrzaty nie boją się straszliwej bestii i ruszają na wyprawę. Jednak nie łatwa to podróż. Droga wiedzie przez ciemny i...




Średnia ocena: 6.25 / 10
Ocena BGG: 6.25
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 15 min.
Speed Cups
Czy najwyższa w wazonie jest niebieska niezapominajka, czy czerwona róża? W jakim kolorze jest lokomotywa, a w jakim ostatni wagon pociągu? Czy na samym czubku drzewa usiadła czarna sroka, czy żółty kanarek? Jakiego koloru jest samochód, który wyprzedził inne i jaki deser lodowy...




Średnia ocena: 6.66 / 10
Ocena BGG: 6.33 (476 ocen)
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 40 min.
Szkoła Alchemii
Gracze wcielają się w role początkujących alchemików, którzy próbują zgłębić naukę warzenia eliksirów. Zaczynają od najprostszych receptur, by na koniec stworzyć Najwyższy Eliksir i Najwyższy Talizman Magii. Gracz, który najlepiej opanuje tę sekretną sztukę, zdobędzie tytuł...




Średnia ocena: 7.53 / 10
Ocena BGG: 7.59 (9991 ocen)
Liczba graczy: 3-5
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok 150 min.
Szogun
Czas zjednoczyć średniowieczną Japonię pod rządami najlepszego Daimyo. Zostań Szogunem!Gracze wcielają się w role dowódców wojsk XVI wiecznej Japonii, a ich celem jest zapewnienie dominacji własnym rodom. Aby osiągnąć sukces trzeba nie tylko podporządkować sobie jak najwięcej...




Średnia ocena: 5.51 / 10
Ocena BGG: 6.02
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok 15 min.
Tarantula Tango
Zwierzęta, jak poparzone, biegają w kółko z obawy przed tarantulą. Wydają przy tym różne odgłosy. Włochaty pająk poszukuje pośród zwierząt partnera do tańca. Nieuważni gracze, którzy w odpowiednim momencie nie odstraszą jadowitej tarantuli, wpadną w jej szpony. Gracze w...




Średnia ocena: 7.65 / 10
Ocena BGG: 7.65 (9092 ocen)
Liczba graczy: 3-6
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 60 min.
Tichu
Towarzyska gra karciana, w której chodzi o to, aby pozbyć się wszystkich kart z dłoni. Gracze posługują się standardową 52-kartową talią z dodanymi czterema kartami specjalnymi. Kiedy nadchodzi twoja tura, możesz albo przebić aktualną najwyższą kombinację kart, albo pasować....




Średnia ocena: 6.60 / 10
Ocena BGG: 6.47 (2710 ocen)
Liczba graczy: 3-6
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 30 min.
Trucizna
W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku...




Średnia ocena: 7.80 / 10
Ocena BGG: 7.80 (5 ocen)
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 30 min.
Ucho króla
Ucho Króla to wysoce interakcyjna gra karciana, w której rozgrywka trwa do 45 minut, a w której gracze wcielają się w dworzan Ludwika XV, aby zdobyć jak największą jego przychylność. Plotki bowiem głoszą że nadintendent finansów dworskich zapadł na ciężką chorobę i wkrótce...




Średnia ocena: 7.00 / 10
Ocena BGG: 7.00 (1 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 40 min.




Średnia ocena: 5.06 / 10
Ocena BGG: 5.12 (27 ocen)
Liczba graczy: 2-15
Wiek: od 8 lat
White Stories
Białe historie zabiorą was na spotkanie z duchami! Przeniesiecie się do starych zamczysk i budzących dreszczyk emocji okolic! Spotkacie zjawy, duchy i wampiry. Natkniecie się na mnóstwo zagadkowych zjawisk. Niektóre da się wyjaśnić prawami przyrody, inne przyprawią was o gęsią...




Średnia ocena: 6.60 / 10
Ocena BGG: 6.60
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 45 min.
Z drogi śledzie, pociąg jedzie
Kiedy pierwsze promienie słońca omiatają małą bocznicę, lokomotywy już toczą się po torach na najlepsze pola startowe. Dziś jest wielki wyścig lokomotyw spalinowych! Zapraszamy do wzięcia udziału w rywalizacji o tytuł mistrza świata! Każdy gracz ma cztery lokomotywy. Lokomotywy...




Średnia ocena: 8.00 / 10
Ocena BGG: 8.00 (2 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 5 lat
Czas gry: ok 15 min.
Zamek Kasteliny
Hurra! Odnaleźliśmy magiczny zamek księżniczki Kasteliny. Zobaczcie, jak coś błyszczy w oddali. Widzicie? Czy to klejnoty? Tak! To z pewnością drogocenne szafiry, szmaragdy, rubiny i cytryny! W zamku Kasteliny zdobyć skarb mogą tylko najsprytniejsi. Osoby, które jako pierwsze...




Średnia ocena: 6.69 / 10
Ocena BGG: 6.61 (1105 ocen)
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 20 min.
Zbuduj swoje miasto
W każdej rundzie gracze wznoszą w swoich miastach nowe budynki, które zapewniają im przychód oraz niezmiernie ważne punkty zwycięstwa. Uwaga: karty dostępne w grze są równocześnie budynkami oraz środkiem płatniczym. Tylko najlepszemu strategowi...




Średnia ocena: 4.89 / 10
Ocena BGG: 4.28
Liczba graczy: 3-7
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok 15 min.
Zombi!
Miasto. Wieczór. Ty i Twoi przyjaciele uciekacie przed hordą agresywnych zombi... i tylko jednemu z was uda się przeżyć. Jak zostać tym szczęściarzem? Który z nich jest prawdziwym przyjacielem i poświeci się, żeby cię ocalić, a kto okaże się zdrajcą i spróbuje cię...




Średnia ocena: 6.86 / 10
Ocena BGG: 6.91 (9126 ocen)
Liczba graczy: 2-5
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok 45 min.
Zooloretto
Każdy gracz jest właścicielem ogrodu zoologicznego.Gracze zdobywają punkty poprzez zachęcenie do swoich zoo możliwie największej liczby odwiedzających. W tym celu muszą pozyskiwać stada zwierząt. Jeżeli graczowi uda się zakupić do swojego zoo wiele zwierząt tego samego gatunku, to...




Średnia ocena: 6.76 / 10
Ocena BGG: 6.19
Liczba graczy: 2-6
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok 15 min.
Zupa z karaluchami
W tej grze pojawiają się zupełnie nowe składniki: grzyby, pepperoni, por i marchewka oraz uwaga - karty siorbiących karaluchów. Gracze tym razem gotują zupę. Również muszą się spieszyć i wyrzucać swoje karty, a równocześnie odpowiednio nazywać warzywa lub... siorbać we...




Średnia ocena: 4.93 / 10
Ocena BGG: 4.93 (7 ocen)
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 3 lat




Średnia ocena: 7.40 / 10
Ocena BGG: 7.43
Liczba graczy: 2
Wiek: od 9 lat
Czas gry: ok 20 min.
Rój: Komar
Figurki komarów mogą być dodane do standardowego zestawu Roju. Podczas gry, są one układane w taki sam sposób jak pozostałe owady. Komar nie posiada własnej, specyficznej zdolności ruchu. Zamiast tego, przejmuje zdolność ruchu owada, z którym się styka. Tak, więc zdolność...