Posiadłość Szaleństwa: Zew Dziczy
Mansions of Madness: Call of the Wild
Rok pierwszego wydania: 2013
Liczba graczy: 1-5
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok 120 min.
Projektant: Corey Konieczka
Kategoria: przygodowe
Mechanika: dice rolling, role playing, hand management
Ocena BGG: 8.45
Wydawca: Galakta
Polskie wydanie (2013)
To jest dodatek do gry
Opis gry
Kryje się tu coś, co gardzi wszelkim życiem. Czuję, jak płonące czerwienią, nienawistne oczy tej strasznej istoty śledzą mnie z głębi zarośli. Wiem, że ona tu jest, a wokół krąży tysiąc jej młodych. Wyczuwam ich obecność i cierpnie mi skóra. Przez całe wieki czekały i snuły złowrogie plany, a teraz nas wszystkich czeka zagłada.Witaj w Zewie Dziczy, rozszerzeniu, które przenosi akcję Posiadłości Szaleństwa w nieznane, mroczne i dzikie ostępy.
Przed tobą pięć niezwykłych historii, które toczą się w zupełnie nowy sposób. Jedna wymaga, by gracze współdziałali, by przetrwać. Kolejna zamienia role – to Strażnik Tajemnic musi rozwiązywać w niej łamigłówki i poszukiwać wskazówek. Każda historia wstrząsa w posadach tym, do czego przywykli gracze w Posiadłości Szaleństwa.
Zew Dziczy zawiera również nowe, straszliwe potwory, sprytnych badaczy i niemal 200 kart, które wzbogacają rozgrywkę w Posiadłość Szaleństwa.
Módl się, żeby uciec z tych lasów żywy.
Opinie użytkowników
Nie ma jeszcze żadnej opinii.