Używamy ciasteczek. Zawsze możesz je wyłączyć, ale nie będziesz mógł wtedy korzystać z serwisu jako zalogowany użytkownik.     X    
   
Neuroshima HEX: Duel

Średnia ocena: 7.74 / 10

Zaloguj się aby oceniać gry

Neuroshima HEX: Duel

Neuroshima Hex! Duel

Rok pierwszego wydania: 2009


Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok 30 min.


Projektant: Michał Oracz

Kategoria: strategiczne

Mechanika: tile placement, hand management


Ocena BGG: 7.72


Wydawca: Portal Games

Polskie wydanie


To jest samodzielna gra oraz dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0

Dodatki: Neuroshima Hex! Alabama Mercenaries : Neuroshima Hex! Doomsday Machine 1.0 : Neuroshima Hex! Mad Bomber : Neuroshima Hex! Babel13 Artillery Outpost "THUNDER" : Neuroshima HEX: Mephisto : Neuroshima Hex! New York : Neuroshima Hex! Neodżungla (3.0) : Neuroshima Hex! Missisipi


Opis gry

Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili dwa dni temu z samego centrum Vegas. Wydawało się, że stare betonowe silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny parkował ciężarówką w jednym z magazynów.
Niestety, dla Johnego i jego kumpli, tak nie było. Zaterkotał karabin maszynowy, powietrze przecięły kule i nagle stara fabryka zamieniła się w ciasną pułapkę, z której nie ma wyjścia. Grupa bandziorów z Vegas nie dała Johnemu żadnych złudzeń, to koniec. Kolejne ołowiane pociski pofrunęły w kierunku magazynu tnąc stare, pordzewiałe ściany.
A kiedy wydawało się, że stara fabryka zamieni się w grobowiec, i że już nic nie uratuje Johnemu skóry, stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. Betonowe chodniki eksplodowały. Spod ziemi ku żołnierzom z Vegas wystrzeliły pnącza myślących roślin. To było piekło. Johny już tego nie widział. Zemdlał. Tymczasem fabryka zamieniła się w pole brutalnej bitwy…
Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima HEX. Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba posiadać Neuroshimy HEX.
Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli nad ludźmi i maszynami wroga za pomocą specjalnych jednostek – Agitatorów.
Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca strach armia pół maszyn, pół mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na pola walki w szczelnych transorterach.
Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.

Opinie użytkowników

Nie ma jeszcze żadnej opinii. Możesz być pierwszy...

Zobacz rozkład ocen

Recenzje oraz opinie na innych stronach internetowych:


Neuroshima Hex! Duel - Podwójne zniszczenie

Neuroshima Hex! Duel to drugi dodatek do Neuroshimy Hex!, który został wydany w formie pudełkowej. Jest to samodzielne rozszerzenie. Specjalna plansza całkowicie zmienia zasady rozgrywki. Dodatkowo dołączono dwie nowe armie: Vegas i Smart. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do lektury tej recenzji.
[więcej na blogu Powermilka]

Dodano 2014-02-22 21:40:32 przez Joanna


Neuroshima HEX: Duel w Internecie:



Profil gry na BoardGameGeek.com

Ocena gry w/g użytkowników BGG: 7.71926.
BoardGameGeek - Kompendium wiedzy o grach planszowych z całego świata (w języku angielskim)
[kliknij po więcej informacji o grze]




Profil gry na gra24h.pl

Encyklopedia Gier Planszowych
Zbiór informacji o popularnych grach planszowych dostępnych w Polsce
[kliknij po więcej informacji o grze]

Grę dodał(a) bgg02 dnia 2014-01-02 22:31:07, ostatania modyfikacja 2014-02-17 18:50:56